čet, 30. ožujka '06 u 23:21
SWG je uvijek zapravo bio nezbalansiran...sjetite se samo TKM-a u pre-CU ili BH/CM u CU-u...
ALi jedna cinjenica koja je tjerala ljude da dolaze u igru i igrajujest da je bila ZABAVNA i sto je imala DUBINU,ponavljam,dubinu...a nijedne od ove 2 stvari vise nema,pa kad zbrojis 2 i 2 shvatis zasto tolko katastrofalno malo ljudi jos igra SWG.
Ja sam prije Jedi-a postao master i fakat naucio 15-ak profesija s tim da slobodno mogu rec da mi je od svega ovog najzabavnije bilo igrat kao carbineer s kojim sam zapoceo i za kojeg mi je trebalo jedno 2 mjeseca da postanem master...hehe, prije doc buff-ova,a to mi je ujedno bilo i najbolje razdoblje igranja.
Znam da se mnogi vjerojatno nece slozit sa mnom al cinjenica jest da su jedi-ji unistili gameplay...oni su od pocetka zapravo bili nedovrseni( mislim ono,kolko god netko bio glup, kako mozes zamislit jedi-a koji nosi armor umjesto robe???), i to je jedna greska koja se proteze SWG-om od pocetka i koja nas je dovela do mjesta gdje smo danas.
"Try not. Do or do not, there is no try...."
owana izmjenio poruku 30.03.2006, 23:22