čet, 11. kolovoza '05 u 04:25
OrionI što je najbolje, zaradio bi par milijuna $, a da ne pokrenem ni jednu sivu stanicu u glavi. Jednostavno je teško danas raditi kvalitetne igre za LucasArts (primjer: nedovršeni KOTOR2, prekratki RC...).
za ^^. Definitivno se slažem što se tiče KOTOR2 i RC- Igre su imale puno potencijala koji nije iskorišten do kraja.
A recite mi što mislite o ovakvoj zamisli:
Nešto slično JAT, Old Republic era, glavni lik kojeg sami napravimo je FS koji je došao trenirati da postane Jedi u Jedi Hramu na Coruscantu. Prvi dio bi bio sam trening u Hramu, učenje o Sili, vježbe, razmišljanja o njoj,... Možda se zasad čini dosadno, ali poslušajte do kraja. To je glavna tema. U pozadini je neka prijetnja slična onoj u E1, ali više očita, manje tajna. I tako dolazi kraj igre, nešto se dogodi van Hrama, u Hramu se neki učenici ističu od drugih i postaju padawani. Glavni lik je među njima, a sad kome dolazi pod ruku ovisi o tijeku igre. Drugi dio bi bio nešto poput expansion packa za prvi, u kojem samo nastvaljaš negdje nakon prvog dijela. Za DS/LS izbore je slično kao u KOTOR 2, sam biraš svoju sudbinu.
Mislim da bi bila ugodna promjena, a doomsday oružje bi došlo tek na kraju drugog dijela ili u trećem.
@ Asajj: maska je više kao estetski dodatak i jer svatko od nas napravi drukčijeg lika u prvom dijelu, neki žensko, neki muško, neki ovo žensko, neki ovo muško,...
A collection of half-truths and hyperbole.